. Aplikacja Moja Sprawa - Panel Klienta - Votum Finance Help .elementor-widget-container-steps { clip-path: polygon(25% 0%, 75% 0%, 100% 50%, 75% 100%, 25% 100%, 46% 49%); }

Panel Klienta




Aplikacja MOJA SPRAWA

Votum SA
aplikacja moja sprawa oferta

Wiemy, jak ważne jest podtrzymywanie kontaktu i budowanie relacji z drugim człowiekiem. Właśnie dlatego stworzyliśmy narzędzie do prostej i intuicyjnej obsługi spraw prowadzonych przez podmioty z Grupy Kapitałowej Votum. Aplikacja MOJA SPRAWA została stworzona z myślą o osobach, które oczekują łatwego i szybkiego dostępu do informacji o swojej sprawie. Umożliwia ona sprawdzenie aktualnego etapu postępowania, przesyłanie dokumentów oraz bezpośredni kontakt z osobą odpowiedzialną za prowadzenie sprawy. Co więcej, masz możliwość sprawdzenia bazy wyroków oraz klauzul abuzywnych, a dodatkowo policzyć swoje potencjalne roszczenia. Od teraz w kilka kliknięć masz dostęp do wszystkich najważniejszych informacji.

Bądź zawsze na czasie ze swoją sprawą!

Pobierz aplikację Moja Sprawa

Pozostań na bieżąco i monitoruj postępy swojej sprawy, gdziekolwiek jesteś i o każdej porze. Dzięki aplikacji MOJA SPRAWA masz stały dostęp do wszelkich informacji i dokumentów wtedy, gdy ich potrzebujesz. Skorzystaj ze spisu klauzul niedozwolonych, bazy wyroków frankowych i policz, ile potencjalnie możesz odzyskać!

Aplikacja Moja Sprawa w jedną sekundę – zeskanuj kod QR*

Kod QR Moja Sprawa
aplikacja Moja Sprawa App Store

* zalogowanie w aplikacji jest możliwe po zarejestrowaniu sprawy.

Aplikacja Moja Sprawa

Dlaczego warto ją pobrać?

Poznaj jak sądy orzekają w sprawach frankowych przeciwko konkretnym bankom. Przekonaj się, jak Twój bank radzi sobie w sporach z frankowiczami. 

Dowiedz się jakie zapisy w umowie uznawane są za abuzywne i sprawdź, czy podobne występują w Twoich dokumentach. 

Sprawdź, na jakie potencjalnie korzyści finansowe możesz liczyć w sytuacji, gdy sąd orzeknie unieważnienie Twojej umowy frankowej. 

  • natychmiastowy wgląd w szczegóły sprawy,
  • aktualny etap Twojej sprawy
  • status zgłoszonych roszczeń
  • ważne terminy

W aplikacji Moja sprawa możesz nie tylko przesyłać nam niezbędne informacje, ale także je wyszukiwać, przeglądać i pobierać. Wszystko w jednym miejscu o każdej porze!

Funkcjonalny czat pozwala na szybki i bezpośredni kontakt z dedykowanym opiekunem sprawy. To daje możliwość natychmiastowego zadawania pytań oraz otrzymywania błyskawicznych odpowiedzi od osoby prowadzącej rozmowę. Dzięki temu nie musisz długo czekać na odpowiedź – wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym, co ułatwia szybką wymianę informacji i sprawną komunikację. Masz pytanie? Możesz zadać je natychmiast, a osoba po drugiej stronie odpowie na nie, zapewniając potrzebne wyjaśnienia lub wskazówki. Dzięki takiej formie komunikacji rozwiązanie problemu lub uzyskanie informacji jest znacznie szybsze i bardziej efektywne.

Jeśli prowadzimy kilka Twoich spraw, możesz łatwo nawigować między nimi, zachowując pełny dostęp do wszystkich informacji.

Otrzymuj najświeższe informacje dzięki powiadomieniom, które pojawią się automatycznie.

Bezpieczne logowanie do aplikacji gwarantuje ochronę Twoich danych.

Zaloguj się do Panelu Klienta